zaterdag 7 mei 2011

Slokje

Drawn with pastel colour pencils on a dark pastel paper background.
The drawing is 30,5 by 22,9 cm or 12 x 9 inches.

Mag ik jullie voorstellen: dit is Slokje (1983-1997).
Slokje was een ontzettend lieve hond. Hij was mijn wandelhond, mijn wasstraat en knuffeldier, maar vooral mijn alles. Zo dol waren we op elkaar.

Allow me to introduce: this is Slokje (1983-1997). Slokje was a very sweet dog. He was my walking mate, my licking machine and cuddly pet, but especially my everything. That much we loved each other.
(translated by my husband).

9 opmerkingen:

  1. Wow, wat is hij mooi geworden, Renske! Een mooie herinnering aan hem.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Renske.. He is gorgeous and will now be with you forever. Great job.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn reactie is verdwenen... Nog een keer! Ik schreef dat ik het zo leuk vind dat je de verschillende stadia van het tekenen van je hondje hebt laten zien en dat de zwierige manen zo mooi zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je Judy.
    Thank you Dors.

    Dank je Mienke, het leek me ook leuk omdat jullie te laten zien. Gelukkig is alles ook goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello gorgeous!
    Now your beautiful face will bring happy memories of wonderful shared times.

    You have done a splendid work of art, you should be proud xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé Renske,

    de tekening is super gelukt en in het eggie is ie nog mooier :o)

    groetjes HIl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is echt mooi geworden! Lijkt me vreselijk om zo'n goeie vriend te hebben moeten verliezen, maar nu heb je een mooi aandenken.

    BeantwoordenVerwijderen